måndag 30 oktober 2017

Så stolt...

Idag kollade jag om startlistorna kommit ut för en stor tävling som heter Sum-Sim. Det är ett mästerkspsim för ungdomar upp till 16 år tror jag. En tävling med heatbegrönsningar och en tävling med dom "bästa" i regionen. Det är ca 24 barn i varje heat i Felicias årsklass, vilket innebär att man måste vara hyfsat bra för att komma med. Det är en tävling som många siktar på och vill komma med, men framför allt vill man komma med på Sum-Sim riks för där är dom allra bästa. Jag trodde att Felicia inte skulle komma med då många föräldrar sagt att det är så svårt att komma med. Men en föräldrar sa att jag skulle anmäla Felicia för att se om hon kommer med. Och gissa vad??? Hon kom med. I och för sig i en gren bara, men med tanke på att hon inte tävlar så mycket längre och har egentligen inga tider för detta året så är jag stolt. Hoppas att hon känner likadant :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar