torsdag 14 december 2017

Stress stress och åter stress....

Idag känns det som om jag inte gjort annat än att stressat runt med allting. Kört barn korsning tvärs, lunchat hos mina föräldrar och fixat stallet. Ingen vila och ingen ro alls idag. Förstår inte hur vissa dagar kan bli sånna? Åkte hemifrån vid 7 för att lämna Felicia på skolan och sen direkt till stallet och släppa ut hästar och rida. Sen hem duscha och sen vidare på lunch för att sen köra runt på alla barnen hit och dit. Nåja nu är jag hemma oh nu ska jag gå och lägga mig strax. Imorgon är det samma visa.... inget lugn och ingen vila. Men snart är det lov för barnen och då kanske jag kan få sova lite på morgonen i allafall... 

Imorgon och till helgen ska jag fixa det sista inför julen. Så slipper jag stressa med det i allafall ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar