torsdag 3 februari 2011


Jag tror att jag ska avgå som förälder... iallafall väldigt snart. Denna veckan har verkligen varit upp och ner. Jag har gett mina barn smörgås till kvällsmat två kvällar, inte i rad, men ändå och idag bad jag om hjälp, av en kollega att få ihop min kväll, vilket jag insåg att jag inte skulle få då jag skulle iväg och rida, steka pannkakor [som Felicia skulle ha med sig att äta på frilufsdagen]och jag skulle inte vara hemma förrän vid halv sju från jobbet. Då fick jag tips att köpa färdiga pannkakor i frysen. Jag är helt emot att köpa pannkakor! Men trots detta gick jag snällt till affären och hittade till frysdisken och vips så hade jag köpt frysta pannkakor som Felicia ska äta imorgon. Känner mig kanske inte som den bästa mamma just nu. Men hon får iallafall en fin fruktsallad och hemmabakade bullar med sig.

Jag hoppas verkligen att nästa vecka blir betydligt bättre än vad denna har varit.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar