söndag 22 maj 2011


Nu har jag gjort det! Jag har sprungit eller rättade sagt tagit mig igenom Göteborgsvarvet. På en värdelös tid, men jag bröt inte och jag gick i mål. Så jag har genomfört mitt mål jag hade under våren. Jag känner mig stolt. Det jag har tagit lärdom av är att jag ska träna betydligt mer än vad jag har gjort i vår för att på ett mycket bättre sätt kunna genomföra Göteborgsvarvet....Så nästa år kanske jag har samma mål, men att jag får en betydligt bättre tid. Vi får se.
Men nästa mål som jag sa igår innan start var att om jag klarar att gå i mål så ska jag hoppa 60 cm på hopptävlingen nästa vecka....Och jag gick i mål vilket innebär att jag hoppar 60 cm på söndag!

Nu önskar jag alla en trevlig söndag. Själv ska jag bara ta det lugnt och ta hand om min onda kropp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar