lördag 2 juli 2011


Igår hände något, helt oväntat, men jag fick ett sms från en gammal vän, fina Johanna. Gissa om jag blev glad. Johanna och jag har kännt varandra sen vi gick på högstadiet och vi konfirmerade oss ihop och sen dess har vi umgåtts och väldigt mycket under vår gymnasietid. Men sen gled vi ifrån varandra och endast sprungit på varandra på stan och sagt att vi ska träffas, vilket är något man ofta säger, men något man kanske egentligen inte menar. Men igår som sagt fick jag ett sms där hon bjöd in mig på en tjejfest. Först var jag tveksam, men beslutade mig tillsist att gå. Och vad trevligt det blev =) Och vad skoj att träffa Johanna igen. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att vi kommer hålla kontakten och träffas regelbundet. För jag har verkligen saknat dig Johanna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar