söndag 6 november 2011

Sitter och njuter av en lugn söndagsmorgon samtidigt som jag försöker klura ut hur jag lyckas planera in saker hela tiden.... Om ni kommer ihåg så skrev jag i ett tidigare inlägg, någon gång i början av september att jag inte hade några ledigahelger förrän vi åkte till Grekland. Sen när vi kom hem från Grekland, första helgen hade vi inget inplanerat, även andra helgen hade vi inget egentligt inplanerat. MEN nu rullar det igång. Denna helgen jobbar jag, nästa helg ska jag sälja grejer på loppis, Eric sak hämta bibel, det är farsdag, Felicia ska simtävla första gången och jag ska även på trevlig träff med trevliga vänner. Helgen därefter ska jag kanske iväg med andra vänner, samt ska jag vara med på en dressyrkurs [ridning] och så är det simskola. Helgen därefter så kanske jag måste umgås lite med släkten....Och sen är vi inne i december som innebär MASSOR för vår familj. Advent, luciafirande, julfest på jobbet, kalas av olika slag.....Men jag får väl vila när jag blir pensionär... Önskar alla en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar