fredag 30 december 2011

2011

Tänk vad tiden går fort. Nu är det bara knappt en dag kvar på 2011. Om jag ska göra en kort summering av detta året så har jag JOBBAT alldelles för mycket och ägnat alldelles för lite tid åt min familj och jag har ägnat alldelles för lite tid till det jag tycker är roligt. Jag har haft ett mål i livet och genomfört det, återupptagit kontakten med en kär gammal vän....Ja, i korta drag så har mitt 2011 sett ut så. Men vad säger man. Ut med det gamla och in med det nya vilket kommer att innebär att inte jobba så mycket, umgås med vänner och göra det jag tycker är skoj samt ägna mer tid tillsammans med min familj. Något som jag i och för sig gjorde 2011 var att åka utomlands med familjen, vilket jag gärna gör igen och igen och igen. Nu hoppas jag att alla där ut får en riktig bra nyårsafton med nära och kära, god mat och gott att dricka.
Slutet gott allting gott

1 kommentar:

  1. Älskar dig Tina , det vet du!!!! Är så glad att ha hittat dig igen! Vi måste träffas mer framöver
    PUSS

    SvaraRadera