fredag 4 maj 2012

Skeptisk....

Jag kanske ska sluta att vara så skeptisk till nya saker? Och då menar jag nya hästar...Idag var det en jobbig dag på jobbet och när jag åkte från jobbet till stallet funderade jag på om jag skulle kunna släppa jobbet och koncentrera mig på ridningen. Var skeptisk till om jag skulle kunna detta. Men när jag kom till stallet upptäckte jag att jag skulle rida Mille och all min fokus hamnade på Mille [måste bara säga att stallet och ridningen gör verkligen så att man släppar alla tankar på jobb och andra saker. Det är verkligen mitt andningshål]...En häst jag bara ridit en gång barbacka och nästan bara skrittat på. Så gissa om jag blev skeptisk? Ville ju rida fina Tiara, eftersom det hade gått så bra förra gången. Men men sagt och gjort, trots lite protester så satte jag mig på Mille och började rida. OCH det gick jättebra!!! Och vilken underbar häst....!Nu längtar jag till nästa gång jag ska hoppa. OCH jag har ska sluta vara skeptisk till dom hästarna som jag blir tilldelad =) Nu ska jag njuta av en lyckad hopplektion.

1 kommentar: