torsdag 8 mars 2012

ARG!!!

Gissa om min dag började dåligt.... Först vaknade jag och insåg att det hade snöat. Inte alls det jag önskade och sen när jag väl fått fram min bil och lämnat barnen och halkat mig ner till stora vägen, så hamnade jag bakom en bil som körde i knappt 50 km/timme. Men men, det var väl inte hela världen, för bilden körde av efter bara ett litet tag. Sen när jag efter ett tag kom till en korsande väg körde en GALNING ut precis framför mig, så jag var tvungen att ställa mig på bromsen, vilket innebar att jag fick sladd. Bilen som körde ut framför mig körde framför mig ett bra tag. När jag sedan kom till en lång backe, precis innan jobbet så hade en bil fått stopp mitt i backen. Vilket innebar att jag och bilen framför mig var tvungen att backa, men givetvis kom det bilar bakom mig, så jag kunde ju inte backa hur mycket som helst. Men det fattade ju inte GALNINGEN framför mig. Så han backade rakt in i mig. Gissa om jag blev irriterad?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar