måndag 9 april 2012

Måste få....

..... skryta lite. Som jag tidigare har skrivit så är jag ju lite rädd när jag rider, men idag, helt plötsligt så upptäckte jag att allting bara flöt på! Så kul! Jag hade en privatlektion i hoppning mitt på dagen för Myran och eftersom jag ska vara med på en hopptävling till helgen och behövde jag öva lite. Eftersom jag inte har hoppat på länge och inte visste vilken häst jag ville hoppa lät jag Myran bestämma. Jag fick hoppa Melwin. Har aldrig suttit på hästen tidigare. Och hade det bara varit för någon vecka sedan så hade jag varit livrädd. Men det var som om jag ridit honom flera gånger innan. Var inte alls stressad och/eller rädd att rida honom. Och hoppningen gick superbra. Visst några tabbar gjorde jag, men allt bara flöt på. Så roligt! Jag ska nog inte säga att min rädsla är helt borta, men på god väg =) Känns så skönt!!! Måste bara säga Tack Myran för en fantastiskt rolig och givande hopplektion =)
Hittade detta fina kortet på Melwin på Linns blogg. Hoppas att det var ok att jag lånade kortet...

1 kommentar:

  1. Du var så duktig! Ta med den här känslan hela tiden nu ^^

    SvaraRadera