torsdag 19 april 2012

Rädsla....

Idag har jag tagit tag i en av mina rädslor...UTERITT. Låter kanske jättekonstigt, men det är något jag verkligen är rädd för. Men idag tog jag tjuren vid hornen och bytte en lektion med Nizze som var sjuk och det var en uteritt. Annars brukar jag komma på alla möjliga ursäkter för att slippa rida ut. Men idag hade jag bestämt mig. Jag ska rida ut. Och det gick bra. Jag blev bara rädd vid ett tillfälle då Tiara hoppade till. Men med lite andningsterapi, så gick det över och jag njöt faktiskt lite av uteritten...Men vi får väl se om jag vågar rida ut i min ordinariegrupp, då det både är senare på kvällen och det är en lite tuffare grupp som vågar mer. Men jag arbetar iallafall på min rädsla och det känns skönt. Imorgon ska jag ta tag i min andra rädsla och det är att HOPPA!!!
Källa: Lillerud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar