söndag 16 januari 2011

Besviken ....

...jag blir på mig själv =(
Idag var jag med på en hopptävling, och inget gick bra. Först och främst hade det snöat igår och idag regnade det. Så ni kan ju bara gissa vad detta innebär. JO, snön ramlar ner från taket. INTE BRA! och det är något jag har dålig erfarenhet av sen tidigare. Hästarna tycker inte om att vara i en manege när det rasar snö utanför. Nu vande sig i hästarna att det lät och att det rasade, men jag var super stressad över detta. Så redan när jag började rida var jag stressad och om inte det var nog så lyckades jag ramla av för att jag hade för dåligt tempo när jag red. Felet jag gjorde sen var att jag inte satte upp och red direkt, vilket jag skulle ha gjort, men jag fick lite ont. Så jag hoppade inte mer....INTE BRA!!!! och nu är det två veckor tills jag kan rida igen =(
Men jag har lovat mig själv att skärpa mig och nu går vi mot ljusare tider och förhoppningsvis kommer det att gå bättre för mig med min hoppning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar