söndag 9 januari 2011

Söndag....

Idag har det varit en slappardag. Vi har gjort absolut inget. Jag har vikt all vår tvätt, som jag annars bara har haft i en korg, för jag är alldelles för lat för att vika tvätten när den har torkat. Kanske borde ha det som en sak jag ska bli bättre på? Att lägga in tvätten direkt så att det slipper bli ett berg av tvätt som sedan måste vikas?

Jag har även kopierat över massa kort till ett USB minne och olika CD-skivor för att jag ska ha kvar dem om och kanske till och med när våran dator lägger av. Vi har ju lite otur med våra datorer, men nu får vi hoppas att denna håller mer än 1 år iallafall. De bilder jag började att kopiera var bilder från sommaren 2010 och när jag tittade ut genom fönstret insåg jag kanske snart att jag börjar tröttna på vintern och all snö och insåg att jag längtar till våren och sommaren.



´

1 kommentar:

  1. ska aldrig titta ut genom fönstret när du sitter och tittar på sommarkort =)

    SvaraRadera