tisdag 26 juni 2012

Boromir

Jag vet att jag har skrivit det tidigare, men jag gör det igen. Jag ska sluta att vara skeptisk och bara se det som en utmaning. Igår var det sista ridlektionen för mig. Jag fick rida på Boromir....Har aldrig ridit hästen tidigare och blev mycket skeptisk och mycket nervös.....Men det gick bra. Gjorde i och för sig inget jätte avancerat men ändå. Efter min ridlektion gjorde jag en lite snabb analys på min ridning under våren och kom fram till att jag har gjort enorma (enligt mig iallafall) framsteg. Jag har börjat hopp igen, ridit ut och nästan njutit av det, ridit olika hästar som jag aldrig tidigare ridit och även hoppat med dom...Så nästa termin kanske jag till och med rider med min grupp ut och njuter av det =) Men i mitt bakhuvud finns fina Myrans ord " Du är en bättre ryttare än vad du tror" och även "Det märks att du har ridit och har en ridvana..." Ska ta till mig hennes ord och bara SKÄRPA TILL MIG!!!!

1 kommentar:

  1. Du har gjort enorma framsteg! :D Glöm inte att gotta dig ordentligt i det! =)

    SvaraRadera