söndag 10 juni 2012

Hoppning.....

Källa: Aftonbladet



Måste bara säga att jag är nöjd med min hoppning idag. Jag tävlade med fina Mille, 50 cm, clear round. Det innebär att om jag bara rider felfritt så får man en rosett. Framridningen gick bra och jag fick bra tempo på honom och var nöjd. Väl inne på banan sen blev jag lite nervös, men hade faktiskt bra tempo och tyckte inte att höjden var något problem, vilket jag tyckt innan....MEN jag har ju vissa svårigheter att få ut honom ordentligt så mina vägar blir väl lite si så där, vilket innebar att jag inte riktigt vågade hoppa sista hindret, för han kom alldelles för snett. Men vi hoppad det sen .... Tog bara en liten omväg =) Men det innebar också att jag inte fick någon rosett. Trots detta är jag väldigt väldigt nöjd med hoppningen idag och ansåg själv att det gick bra. Hoppas min ridlärare tyckte det också =)

Nu ska vi grilla lite som avslutning på helgen. Kram från mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar