torsdag 26 juli 2012

Drottningholm....


Oj vad vi turistar när vi är i Stockholm. Idag blev det en tur ut till Drottningholm med båt. Jättemysigt, men inte jättevarm. När vi var där ute så hittade barnen en jättelabyrint som dom hade gjort med massa häckar som dom sprang runt och gömde sig. Helt plötsligt var Eric borta. Vi hittade honom ingenstans. Vi ropade och letade. Gissa om jag fick panik.....Just då snurrade det massor med tankar genom mitt huvud och om ni någonsin har varit på Drottningholm så vet ni hur stort det är där. Men han hade "bara" gömt sig i ett hål och hörde inte när vi ropade......Sådan tur var gick ju allting bra. Men tänk OM...Jag vågar inte ens tänka tanken. Bara jag tänker på att han försvann så får jag tårar i ögonen och panik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar