måndag 30 juli 2012

Mål....

Nu har jag gjort min hemuppgift som vi hade på ridningen. Jag skulle sätta upp mål med min ridning, vilket jag har gjort. Både långa och korta mål...realistiska och drömmål. När jag satt och skrev mina mål fundrade jag även över andra mål och som jag har sagt tidigare så har jag ju ett mål, förutom målen i min ridning, det är ju att springa Göteborgsvarvet 2013 på en betydligt bättre tid än vad jag gjorde 2011, men problemet är just nu att jag inte har någon inspiration att börja träna...Men om jag sätter upp mina mål så här kanske inspirationen kommer????


Specifikt - Göteborgsvarvet 2013
Mätbart - Springa på en timme snabbare än 2011 (3.06)
Accepterande - Jag har accepterat att jag är knäpp som ska genomlida detta lopp...
Realistiskt - Ja, det går att nå med lite träning
Tidsatta - Ska börja träna till helgen och målet ska vara genomfört i maj 2013 då det är Göteborgsvarvet....


Visst är det lite skoj att sätta mål på det här sättet???? Vill ni veta mina mål i ridningen?????






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar