tisdag 10 juli 2012

                                                 Källa: Inga Björk

Funderar och funderar....bra eller dåligt?! Kanske svårt att svara på när ni inte vet vad jag funderar på...Men jag funderar på att eventuellt starta eget, vid sidan av mitt vanliga arbete. Men då kommer frågan om det finns tillräckligt med efterfråga och om jag är tillräckligt bra? Ja, ni har gissat rätt...det handlar om att starta eget som fotograf vid sidan av mitt vanliga arbete....Jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med denna svåra fråga....

2 kommentarer:

  1. Fina du! Absolut är du tillräckligt bra! DU har ju en fantastisk talang!!!!! Snarare ska du ställa dig frågan om du är villig att lägga ner det arbete som krävs. Och vet du? Det är jag övertygad om! Klart du ska starta företag! Vad jobbar du med i vanliga fall fina du?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har förstått att det är mycket jobb med eget företag...Men jag tänkte böjra väcka tanken lite för det hade varit super skoj att förverkliga sin dröm lite i allafall =) Jag jobbar på ett kontor i vanliga fall....Jag är jätteglad att du tyckte om korten. Kram

    SvaraRadera