tisdag 9 september 2014

Ork...

...är något jag har saknat den senaste tiden. Ork att skriva och ork att göra vissa saker som jag borde göra. Jag måste även erkänna att luften gick ur mig lite också när personer i min omgivning anklagade mig för saker som jag inte riktigt förstår. Vill verkligen inte hänga ut någon så jag kommer inte skriva mer om det nu, kanske senare när jag orkar. 

Men som vanligt går mitt liv alldelles för fort och jag hinner inte riktigt att få någon återhämtning. Jag förstår inte varför jag dels låter mitt liv gå i 110 och jag vet inte heller hur jag ska få det att saktaner. Samtidigt tror jag att jag inte kommer lyckas att ha ett liv där det inte går i 110. Till helgen kommer jag dock att ta det lugnt eller i allafall försöka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar