måndag 6 april 2015

Vår!!!!

Egentligen hade jag ju tänkt att lägga ner denna bloggen och bara försöka ägna mig åt andra saker. För det har visat sig att saker jag skrivit här har missuppfattats, folk har tagit åt sig och folk har tyckt och tänkt om det jag skrivit. Men även om jag inte skriver så ofta i denna bloggen så känns det som detta har blivit en blogg där jag kan skriva av mig lite ibland och det är skönt... 

Just nu måste jag säga att jag har fattat ett beslut, kanske inte det jag trodde att jag skulle fatta från början men nya vägar öppnade sig och jag ska överge mitt jobb och börja på ett nytt innan sommaren. Lite skrämmande är det allt. Det är i och för sig ett "ny gammalt" jobb som innebär att jag vet hur jag gör det, men jag har aldrig gjort det på heltid utan endast lite extra. Så nu ska jag göra det på heltid och massa tankar far runt i mitt huvud. Jag tror, eller rättade sagt hoppas att det blir bra. Jag tänker att jag kommer vara en bättre mamma nu och faktiskt kanske jag kan göra lite mer vad jag vill.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar