lördag 5 mars 2011

Jag förstår inte hur andra får ihop sin tid när det gäller fritid, aktiviteter och jobb?

Konståkningsklubben som Felicia är med i ska ha en stor isshow, jätteskoj, men detta innebär träning och extra träningar och genrep och ett stort engagemang av oss som föräldrar. Helt ok. Men jag har svårt att få ihop det när träningen är kl. 15 på en onsdag i stället för kl. 16, som jag också har svårt att hinna till. Och sen så är det genrep på torsdagen också vid 15-tiden [tror jag]. Och då kommer jag till min fråga....Jobbar inte andra föräldrar eller tar dom ledigt för att hinna med att engagera sig och köra till olika aktiviteter?????? Sen fick jag reda på att jag missat några möten inför showen.....Pinsamt...men dom visste jag inte om.

Men showen kommer nog att bli super rolig och jag hoppas att vi ses där, om jag inte har stressat ihjäl mig för att få ihop mitt liv [skojade bara]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar