lördag 19 mars 2011




Vilken fantastiskt trevlig dag jag har haft idag. Först var Katta och jag på flyttloppis i Viskafors och träffade fina Johanna Flyckt [som dessutom har den fina bloggen Vintage] som var alldeles för längesedan jag såg. Men vi bestämde att vi skulle försöka att träffas och fika eller något någon dag. Hoppas bara att vi gör det. Det är ju alltid lätt att säga att man ska göra det och sen är det svårare att faktiskt göra det =)
Inte nog med att vi var på loppis, där jag dessutom köpte en jättefin glaskupa [bild på den kommer så fort jag hittar min sladd till kameran] utan vi åkte även till Fritsla och var i två fantastiska affärer, i den ena köpte jag nytt gardintyg till två rum och ett par färdigsydda gardiner till köket. Blev superfint! Sen i den andra affären, som jag kallar den Lilla Blå Affären, köpte jag ett jättefint fat. Så jag är nöjd med min dag..... Hoppas att ni också har haft en bra lördag!

1 kommentar:

  1. Heeej
    klart vi ska få till det!!!! Vad roligt att du har en blogg!!!! TACK för att du kom going! Ska bli så kul att träffas.
    STOR KRAM

    SvaraRadera