fredag 25 mars 2011

Våffelbuffé = besviken...

Ledigdag idag!!! Skönt. Jag var hos min fantastiska frisör och klippte mig och gjorde slingor. Så nu är jag lite fin i håret nu när våren ÄNTLIGEN har kommit. Sen skulle Eric och jag umgås lite med mina fina kollegor genom att äta lunch med dom på Ellagården som erbjöd en fantastisk våffelbuffé på våffeldagen, med flera olika sorters våfflor och tillbehör [enligt deras reklam] men deras definition på våffelbuffé innebar halvt upptinade våfflor med grädde och lite sylt till....[dom serverade givetvis sin vanliga buffé], men gissa om jag blev besviken. INGEN VÅFFELBUFFÉ för mig och Eric. Vi fick istället nöja oss med kyckling och ris och grönsaker. Men jag måste ändå tacka min kära mor som räddade dagen genom att göra våfflor när vi kom till henne....



Så här trodde jag att en våffelbuffé till exempel kunde se ut.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar