fredag 4 mars 2011

LURAD!!!!

Igår var det hoppning! Superskoj! Men det gick väl sisådär med min hoppning igår. Men just nu spelar det inte någon roll, för det är skoj. Myran hade byggt upp ett hinder, först en bom och sen ett hinder och sen ett hinder till. Tanken var att vi skulle travhoppa det första hindret och sen ett galoppsprång mellan hinder 1 och 2 och sen hoppa hinder nr 2. Det gick inte alls bra. Så efter några gånger jag hade prövat det ville jag ge upp men fick inte det. Så jag bad henne sänka hinder nr 2, vilket hon sa att hon skulle göra.....Så jag började trava mot hinder n1 och hörde hur hon höll på med hinder nr 2. Jag hoppade och hoppade, fast det blev inte bra. Sen när träningen var slut säger Myran "Jag sänkte aldrig hinder nr 2" och skrattade.... Så gissa vem som blev lurad att hoppa hindret i allafall.....Men skoj var det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar