fredag 18 september 2015

Trött

Jag förstår inte hur jag alltid kan vara så trött. Visst jag jobbat oregelbundet vilket innebär att min sömn blir rubbad till viss del men jag trodde någonstans att jag kanske skulle vara mindre trött men jag är precis lika trött på fredagen som jag var när jag jobbade på dagen. Men jag kanske ska försöka att inte fylls varje dag med massor av saker. Idag till exempel så åkte jag in till stan för att lämna Felicia, jag åt frukost med en fd kollega och sen lite lunch med några andra fd kollegor och sen fixade jag lite grejer på stanoch sen åkte jag och hämtade Felicia från skolan. Och så hade helt plötsligt nästa hela dagen gått. Ingen vila och igen ro här inte... Kanske dax att börja fundera lite kring vad jag fyller mitt liv med...eller rättade sagt mina dagar med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar