onsdag 19 september 2012

Födelsedag....



Idag fyller jag år. Jag blir 37 år och gammal tant. Eller kanske inte, men jag måste berätta att jag har faktistk haft åldernojja ända sedan jag skulle fylla 25 år. Året innan jag skulle fylla 25 hade jag världens kris. Jag måste faktiskt tacka min fina vän Susanne som orkade lyssna på mitt ältande om hur hemskt livet var och hur lite jag hade hunnit med. Undra om fina Susanne orkar med att höra mitt ältande nu när jag börjar närma mig 40???? Fast nu när jag ser tillbaka på mitt liv, så har jag faktiskt hunnit med en hel del, fast sen så givetvis har jag lite ångest emellanåt att jag sitter på mitt Lillhamra och arbetar på samma jobb som jag har gjort de senaste 10 åren och det händer egentligen inget spännande i mitt liv. Kanske borde göra något åt mitt liv innan jag faller av pinnen eller blir alldelles för gammal? Nytt jobb, ny frisyr och nytt liv?!?! Vad tror ni om det???? Eller så kanske jag ska följa min dröm????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar