lördag 29 september 2012

LUFSEN!!!

Tänk vilken fantastisk häst Lufsen är. Visst är han ibland lite envis och visst är det inte alltid det går hundra att rida honom, men nu känns det faktiskt bra efter gårdagens dressyrpass och att allting börja fungera. Och vi hade dessutom massa roliga övningar. Vi red serpentiner och sen gjorde vi volter i varje båge. Vissa gånger gick det inte alls bra och vissa gånger gick det super, men det roliga är att jag vet vad jag behövde göra, jag tänkte och jag försökte verkligen. Så nu hoppas jag att denna känslan håller i hela hösten och vintern. Så nu känns det som jag är tillbaka där jag slutade i våras. Även så här i efterhand gick faktiskt måndagens lektion hyfsat.. Nu önskar jag alla en trevlig helg =)

Mobilbild....Lufsen

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Superfin blogg verkligen :)
    jag har frågestund på min blogg, alla som ställer frågor får en fet länkning, skulle vara jättesnällt om du skulle vilja ställa några frågor!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Klart jag ställer frågor på din blogg =)

      Radera