torsdag 16 oktober 2014

Funderar över om man kan bli för trött att bara ligga vid poolen och hänga. Vi är just nu inne på vår sista dag eller näst sista dag på semestern. Vi har haft en fantastisk semester men nu känns det som om man kanske borde gör lite nytta. Jag menar nu har jag slappat och inte gjort allt för mycket de senaste dagarna och jag börjar faktiskt tycke att det är lite tråkigt. 

Det kanske är så att jag behöver ha ett liv som går i 110 för att må bra??? Jag menar mitt liv går ju alltid i 110 annars men nu har det varit lugnt och stilla samtidigt som efter några dagar smyger sig stressen på... Vad ska vi göra? Kan vi inte hitta på något?? Men det kanske är bra för mig att inte ha 100 saker att göra samtidigt???? 

Dock är vi snart tillbaka i Sverige och då drar allt igång igen... Så jag kanske inte ska klaga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar