söndag 26 oktober 2014

Tomt...

Idag lämnade jag barnen hos kusinvitamin och hennes barn. Barnen ska vara där fram till tisdag för att sen vara hos dras mormor till onsdag eftermiddag. Även om barnen varit hos kusinvitamin tidigare så känns det alltid lite konstigt att inte ha dom här hemma. Lite tomt måste jag säga

Någon gång har vi pratat om livet innan. Jag menar vad gjorde man innan man fick barn och bodde i lägenhet? Jag kan inte minnas vad jag gjorde riktigt. Det känns som en evighet sen och jag har svårt att se ett liv utan barnen även om de ibland är väldigt lätt sålda, om ni förstår vad jag menar? 

Även om jag tycker att det ska bli lite skön att dom är iväg för att jag ska kunna jobba lite mer dessa dagar så saknar jag dom massor. Men det är väl tur ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar