lördag 25 oktober 2014

Våga vägra !

Här om dagen fick jag koden till mina skolkort. Så tråkiga dom är och jag måste faktiskt säga att dom inte blev jättebra. Jag vet inte hur korten blev som inte blev bra men dom korten som fotografen valde ut var si så där. Så just nu har jag verkligen lust att våga väger köpa några kort på Felicia. Eric var borta när han skulle fotograferas så där kommer jag inte ha några funderingar alls . 

För något år sedan så vet jag att kusinvitamin som arbetar på en förskola anlitade en fotograf som fick ta kort på barnen när de var ute. Både porträtt bilder ut och gruppfoto ut. Så det kanske är något att fundera på till nästa år. Jag menar är inte dom korten lite mer personliga och lite roligare? För handen på hjärtat hur kul är korten som skolfotografering tar? Jag tror inte att jag har hört någon som säger "vilka fantastiska kort". 

Så alla föräldrar där ute, våga vägra tråkiga skolfoton och fundera istället på att kanske anlita en fotograf till nästa års fotografering så att ni kanske får lite roliga kort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar