onsdag 8 maj 2019

Ibland funderar jag vad jag behöver för förändring 🤔



Just nu känns det som det är dax för en förändring av något slag. Jag börjar bli lite rastlös. Jag känner mig inte nöjd och jag känner att jag borde göra något annat. Jag kanske ska söka nytt jobb, göra något helt annat. Kanske borde hitta nytt stall, kanske borde börja utmana mig mer när det gäller min ridning, kanske borde jag göra något out side the box. Jag vet inte. Men jag har haft en känsla under en längre tid att jag borde göra något annat. Jag borde göra en förändring i mitt liv. Men jag vet inte vad det är för förändring jag borde göra. 

Cillahästen och jag trivs ju i vårt lilla stall, jag har ett bra jobb som innebär att jag faktiskt hinner ha en häst, hinner göra vissa saker som jag aldrig hann innan, jag har egentligen ett bra liv men då jag lätt blir rastlös så behöver jag någon typ av förändring. 

Jag kanske faktiskt ska börja att utmana mig och Cillahästen lite och faktiskt lämna vår trygghet för någon timme ibland och åka på träning, åka på lite tävlingar och faktiskt miljöträna lite 🤔jag vet inte. 

Vad ska jag göra? Vad ska jag göra för att få mer ro och känna mig mer nöjd? Jag kanske behöver lite miljöombyte? Kanske ska ut och resa? Jag vet inte men jag känner tyvärr att något måste jag nog göra för känna motivation och känna att jag är nöjd med min förändring.

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar