tisdag 21 maj 2019

Mål i sikte... eller inte 😂



Jag har insett att om jag aldrig kastar mig ut ur min lilla trygga bubbla kommer jag nog aldrig att uppnå mina mål. Jag måste nog faktiskt börja att göra saker som kanske inte känns så bekväma och faktiskt testa lite saker. För jag menar när vet jag egentligen att vi är redo att åka iväg? Kanske vi inte är hundra redo nu men vem vet om vi är det om två månader? Jag tycker att vi hat ett bra samspel Cillahästen och jag. Vi förstår varandra på ett helt annat sätt än vad vi gjorde tidigare och vi litar på varandra. MEN har vi kommit så långt att det är dags att utforska världen lite? Eller behöver vi arbeta mer hemma innan det känns ok? Jag ska när det nu var åka på en pay and ride på ett ställe som jag aldrig varit på innan med Cillahästen. Testa och se om det funkar. Funkar det inte utan det blir bakslag så vet jag och då får jag fortsätta arbeta med vårt förtroende och vår relation. Åker vi aldrig iväg så vet jag ju inte. Ska lasta henne innan och se hur det går. För det måste verkligen sitta utan problem. Får ta några helger att arbeta med detta för att det ska bli en vana och en trygghet för henne. Så nu har jag en plan och det är bra. För ska jag nå mina mål så måste jag ju börja med det lilla. 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar