torsdag 16 maj 2019

Kan man bli galen för mindre????



Idag hände något jag aldrig trodde skulle hända lilla mig, en obetydlig person som inte gör så mycket väsen av sig 😉 Visst jag säger oftast vad jag tycke och tänker och kanske är lite obekväm för vissa men ingen som sticker ut i mängden. Men idag blev jag först lite rädd, sen förvånad och sen rent av förbannad! Jag kollade snabbt igenom mitt Fb flöde innan jag skulle till jobbet och såg att någon, för mig okänd människa, delat mitt omslagsfoto jag har på Fb. Fattade inget, blockerade människan eftersom jag inte visste vem personen ifråga var. Sen när jag landade i soffan så tänkte jag att jag får nog ta och granska detta lite. Då tog jag bort blockeringen för att snoka lite och först fattade jag inte vem det var. En person som jag aldrig sett i hela mitt liv. Men när jag tittade närmare var det en fd klient som verkligen verkligen hatar mig över allt annat! Gissa om jag blev förvånad och lite rädd faktiskt över att personen ifråga hittat mig på Fb. Sen blev jag förbannad! Förbannad över att personen ifråga inte fattar bättre än att låta mig vara! Att personen går in och delar mina bilder som personen kan dela, dvs mitt omslagsfoto och profilbild på sin sida! Helt galet! Så nu ska jag vänta någon dag innan jag kan blockera personen ifråga och ta tillbaka min riktiga profilbild och omslagsbild! Blir så irriterad!!!!! Låt mig vara!!! Nåja nu har jag avreagerat mig lite och det är inte så mycket mer att tänka på! Galna människor finns det och förhoppningsvis så låter personen mig vara! 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar