fredag 24 augusti 2012

 
 
Fy vilken hemsk vecka jag har haft!!! Skulle jag få välja skulle jag radera hela veckan. Men det är i allafall två saker som har varit BRA!!! och det har varit mina ridpass. Måndagen på Sam som gick hyfsat bra. Eller egentligen jättebra för att vara andra gången jag rider honom. Idag var det hoppning och jag fick så klart rida Mille. Han lyssnade bra från början och hoppningen gick rättbra. Kunde ha gått bättre, men det kunde också ha gått sämre. Jag får vara nöjd. Hade svårt att få igång honom i vänster galopp och då blev det bara stressigt för honom och jag blev bara stressig och det kanske är så att jag någonstans i bakhuvudet redan är lite "låst" och då blir det bara pannkaka av allt. Men jag får vara nöjd. Han är inte lätt att rida. Så två saker har i allafall varit bra under min första vecka efter semestern. Vi får hoppas att inte min jobbhöst blir så hemsk som den varit denna veckan och men jag hoppas att min ridhöst blir lika bra som den har startat =) Nu ska jag gå på helg och försöka att släppa allt som varit på jobbet och börja om nästa vecka. Hoppas att ni får en bra helg !!

1 kommentar: