torsdag 23 augusti 2012

Nytt jobb???

Det kanske är dax för mig att gå vidare, göra något annat än att rädda världen? Kanske göra något mer egoistiskt, som att inte rädda världen? Idag var det en jobbig dag på jobbet. Jag fick en utskällning av andra proffessionella personer runt omkring mig för att deras upplevelse var att jag inte gjorde det bästa för världen. Klart att jag vill göra saker och ting rätt och klart att jag vill rädda världen och göra den bättre, men det är inte alltid det går...Så idag, vilket jag inte har kännt på länge, så kände jag mig otillräcklig och jag kände att jag faktiskt inte kunde rädda världen...Hade det varit mitt gamla jag hade jag satt i mig en mängd godis, men sedan 4 dagar tillbaka har jag slutat att äta godis och kolhydrater, så nu får jag lära mig att hantera motgångar på ett annat sätt.....Hoppas att eran dag varit betydligt bättre än min.

2 kommentarer:

  1. Usch Tina... :( Imorgon blir det hoppning! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp!! Hoppning!! Har längtat för fullt!

      Radera