onsdag 1 augusti 2012

Källa ?


Idag sa jag farväl till min gamla och fina vän Maria genom att tillbringa hela dagen, nästan iallafall, med henne i Göteborg. Maria och jag har känt varandra från det att vi var 14 år och var i England, närmare bestämt på Jersey ihop en hel sommar. Det roligaste är egentligen att vi inte umgicks så mycket när vi var där, men när vi kom hem umgicks vi jättemycket och har fortsatt med det. Eftersom båda lever ett liv med småbarn och jobb har vi inte träffats så mycket den senaste tiden, men det jag har känt en trygghet med är att jag vet att hon har funnits nära och det går att ringa henne utan problem. För jag kan verkligen prata med henne om ALLT! Men nu ska hon och hennes familj ut på ett stort äventyr. Maria och hennes familj ska flytta till Kina.....Så lite sorgset var det allt att säga hejdå till henne idag, men jag längtar till nästa sommar då hon förhoppningsvis kommer hem på lite semester =) Men givetvis önskar jag henne och hennes familj all lycka i världen med flytten och livet i Kina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar