söndag 9 mars 2014

Host host och åter host....

Jag blir nästan aldrig sjuk. Men nu har jag lyckats bli det. Tyvärr har jag ju svårt att inse att jag egentligen kanske borde vila lite mer när jag inte känner mig helt ok. Men i onsdags började jag känna att jag hade ont i halsen och på torsdagen var jag dålig. Plikttrogen som jag är begav jag mig trots allt till jobbet. Hade nog lite feber och mådde allmänt pyton hela dagen. Kände mig lite åksjuk, yr och lite illamående. Tyvärr hade jag massor att göra så det var absolut ingen bra dag att vara sjuk på. Hostan blev bara värre och värre men mitt onda i halsen försvann :) fredagen var lite bättre, det yra och illamåendet var borta men hostan hade blivit värre. Tydligen hostar jag massor på natten och det märks för jag vaknar tidigt och jag är konstant trött. Felicia hade migränliknande symtom på fredagen så jag åkte hem tidigt med henne. Då kunde jag vila lite innan Eric kom hem. Eftersom jag faktiskt har väldigt svårt att se hemmet förfalla var jag ju tvungen att städa.

Eftersom våra helger är som dom är så var jag på simarenana hela lördagen och idag var det härligt vårväder så då blev det fixande i trädgården. Men hostar gör jag och det blir tyvärr bara sämre. Så på tisdag ska jag till tandläkaren så det blir väll intressant om jag hostar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar