måndag 24 mars 2014

Våran dator är lite halv konstig så nu blir det många tråkiga inlägg från mobilen. Men så får det bli. Just nu har jag många funderingar i huvudet men de kan jag inte avverka på en gång i ett ilägg :) så det kommer nog en del inlägg under veckan.

Men en sak har jag kommit fram till i allfall och det är att jag måste ta tag i min träning och min just nu alldeles för stora matkonsumtion. Så imorgon börjar jag en utmaning som jag började med i början av året men nu är det ALLVAR eftersom jag äter för mycket onyttigt och för mycket mat och andra saker som gör att min vikt bara ökar och ökar. 

Så vem är med mig? Utmaningen består i att endast äta en portion mat och inte mer, oavsett om det är gott eller inte. Och då menar jag en normal stor portion. Sen kommer den stora utmaningen att INTE äta godis, dricka läsk, äta chips och framför allt inte äta glass, min favorit i alla väder oavsett om det är vinter eller sommar. Jag får inte heller fika om det inte är kalas. Jag får inte heller äta "skräp mat" om det inte är absolut kris. Men jag kommer få äta popcorn....För något skoj ska man väll ha??? Detta ska jag hålla i 100 dagar. Har jag inte gått ner i vikt så är det väll meningen att jag ska vara tjock och ful.

Så vem är med mig????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar