torsdag 20 november 2014

Jag har fått nog...



Just så här känner jag nu. Efter att ha försökt rädda världen, åter igen en värld som inte vill bli räddad, som inte ser det jag försöker göra, ja då går liksom luften ur en. Jag vill egentligen helst av allt bara ligga under täcket och se på film, mysa med mina nära och kära. Jag har faktiskt ingen lust att ut och rädda världen något mer. För det spelar ingen roll hur jag gör, vad jag gör för på något sätt finns det alltid folk som gnäller och klagar på det jag gör. Förhoppningsvis hittar jag lusten och viljan att vilja rädda världen igen för just nu finns den inte där. Kanske är jag inte så bra på att rädda världen? Kanske är jag otroligt dålig på det? Kanske är det dax att inte bry sig om en värld som inte vill bli räddad? 

Egentligen brukar jag inte bry mig så mycket när världen gnäller och stretar emot när jag ska försöka rädda den men något hände och jag fick liksom nog! Kanske är det så att jag hoppas på att jag ska få bapp på de krokar jag lagt ut eller så har jag kanske insett att det är någon annans tur att faktiskt ge sig ut och rädda världen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar