tisdag 15 januari 2013

Grupptryck.....

Källa: Småtokarna. (Lånade denna bilden..hoppas att det är ok)
 
Igår föll jag för grupptrycket. När jag kom till min måndagsgrupp igår så var det uteritt på schemat...och jag skulle tydligen prova att rida en ny häst IGEN...Tera. En häst jag aldrig har ridit tidigare. Och vi skulle rida ut. På tavlan stod det att man fick välja att rida barbacka eller med sadel. Jag valde sadel. När två tjejer kom in till stallet säger dom direkt "Du ska väl inte rida med sadel?! På Tera". Sen när jag väl gick ut ur stallet stod gruppen innan ute och väntade på att få komma in i stallet. Ett helt gäng frågade varför jag skulle rida med sadel och tyckte att det var en dum idé. Även Myran tyckte att det var en dum idé. Så sagt och gjort. Jag red barbacka. Jag travade även i manegen lite barbacka.. Mysigt!!! Imorgon blir det att åka upp till Jet och då ska vi prova att rida i en manege =)

1 kommentar: