fredag 4 januari 2013

Nu var det dax för dressyrträning. Kändes som om det var väldigt längesedan jag red dressyr. Men idag var det dax. Skoj =) Jag tycker verkligen att dressyr är roligt och jag tycker verkligen att det är roligt att rida fina Lufsen. Sen har jag just nu kommit till en tröskel där jag tycker att det är svårt. Jag vet inte varför?! Men just nu tycker jag inte att mycket fungerar när det gäller dressyren. Visst, vissa övningar går bra och vissa övningar fungerar väl hyfsat, men innan när jag kom hem från dressyrträningen kändes det jättebra och jag var verkligen nöjd med min träning. Just nu känner jag emellanåt att bara gråta. Nja riktigt så illa är det inte, men just nu känns det inte som om det riktigt flyter på. Varför??? Kanske är det så att jag har kommit till en tröskel där övningarna är svårare? Eller har jag satt min tröskel högre nu? Men det positiva är att jag tycker att dressyr är superskoj. Den 10 februari tror jag att det var, ska jag vara med på en programmridning. Det gick åt skogen sist, så jag vet inte varför jag utsätter mig för detta. Men nu, ett år senare kanske det har gått lite bättre???? Nja, kanske inte...men det kan ändå vara skoj att se vad som har blivit bättre och vad som blivit sämre...Ungefär som jag vill gärna göra högskoleprovet, men jag är inte beredd på att betala för att få reda på att jag är "dum". Ungefär så känns det nu när jag anmält mig. Jag betalar för att få en bedömning från en utomstående som ska bedömma mig och berätta att jag inte kan...Är det dumt kanske????

Ni skulle fått en bild på Lufsen, men det strular så det blir ingen bild idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar