lördag 5 januari 2013

Trött tröttare Tina....

Nu är jag trött. Jag tror att jag är för gammal för att kunna sitta upp till kl. 01 ca varje dag och kolla på film och sen ligga och läsa bloggar osv...Men det positiva är att mina barn tycker om att sova på morgonen, men eftersom det snart är skola så har jag ställt klockan på rigning sen i torsdags så vi har faktiskt vaknat vi 8.30 varje dag...Ok, det handlar bara om tre dagar, men vad trött jag är nu. Ska gå och lägga mig i tid i kväll. Trots att jag arbetade mellan jul och nyår, så tycker jag att vi har fått ut mycket av jullovet. Barnen har lekt med kompisar, åkt pulka, varit hos sina favoritsläktingar, vi har även hunnit med badhuset, geocaching och idag ishallen. Nu är det söndag och måndag och sen börjar skolan. Imorgon ska vi på teater och på måndag ska vi till badhuset igen. Så jag tror att barnen är nöjda....

Är det bara jag som inte får det att fungera att föra över bilder från min dator på blogspot???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar