fredag 25 januari 2013

KALLT!!!


Igår var jag i stallet och red ut med snälla Johanna. Det blev en spännande och superkall uteritt. Jet hoppade och studsade för nästan allt och var superspänd hela tiden vi red ut. När vi kom in i samhället igen hade jag inte någon känsel i mina fötter, vilket jag i och för sig inte hade haft på nästan hela uteritten. Jag lider verkligen när det är så här kallt. Hela dagen idag frös jag och jag skulle ha hopptränat idag, men jag orkade inte och sen kom det lite saker ivägen. Så jag myste med barnen i stället i badhuset.

Men nu har jag i allafall funderat ut hur jag ska göra med mitt liv...ridning. Jag rider på måndagar på Tokarp som vanligt, tisdag, onsdag eller torsdag rider jag på Jet eller göra något annat skoj med henne...kanske longerar henne lite??? Sen på fredagar rider jag på Tokarp och sen på helgen behöver jag inte känna någon stress över att åka upp till Jet. Jag har faktiskt tyckt att det varit lite stressat eftersom jag vill umgås med mina söta barn då. Är jag borta på veckorna så gör det ju inte så mycket tänker jag...Nåja vi får se. Allting blir lättare när det blir vår. Längtar för fullt !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar