onsdag 6 mars 2019

15 år 💍



Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt😉 idag är det 15 år sen herr T och jag gifte oss. Det har gått snabbt. I med och motgångar, i glädje och i frustration. Ja, livet som gift har inte alltid varit lätt men å andra sidan är väl inte livet alltid lätt🤔

Jag vet egentligen inte vad jag tänkte om livet som gift. Många säger ju att det blir sån förändring och man känner sig mer samhörig. Men jag vet inte. Kanske det var så kanske det inte var så. Jag kan nog inte säga varken det ena eller det andra men vi har stått ut med vandra i 15 år så något bra har vi väl gjort 😉

Visst har det funnits stunder då jag mer än gärna hade velat skiljas och bara lämna allt för man hamnar i ett negativt mönster. Men är det verkligen bättre med någon annan? Sen finns det stunder som man bara känner glädje och lycka över att vara gift med just han! Han med stått H! Men oftast så är det vardag där rutiner finns, där man bara kör på och hoppas man ska överleva till nästa dag 😉 ja, så är det faktiskt att vara gift.

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar