fredag 15 mars 2019

Liten blir stor och far ut i världen



Idag åkte min lilla tjej till Skåne alldeles själv 😱😥 hon tog tåget från oss och hade ett byte som hon skulle fixa. Det kändes i hjärtat när jag skickade iväg henne. Det kändes inte alls bra. Hon skulle till en familj jag inte känner, vet inte vad dom har för normer eller värderingar och jag vet inte ens hur dom bor. Jag har träffat dom på en parkering när vi bytte barn för någon helg sen då deras barn var hos oss. Nu tänker ni säkert hur kan ni bara släppa iväg henne??? Ja, det frågar jag mig också. Men det är en person fröken F tycker mycket om och någon gång kanske jag måste släppa kontrollen lite. Det kändes inte bra i mitt mamma hjärta men det fick vara så. Nu hoppas vi bara att detta är en övergångsfas och att hon stannar hemma sen. 

Jag vet att jag har problem med mitt kontroll behov och jag har svårt att släppa på kontrollen och det känns inte bra att inte ha kontrollen. Men ju äldre barnen blir desto mer måste jag väl släppa på kontrollen 😱 men så länge dom bor hemma kan jag ha lite kontroll i allfall 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar