söndag 13 juli 2014

Egentligen borde jag sova nu, för imorgon börjar jag jobba efter att ha haft lite semester. Men just nu far mina tankar runt. Vad vill jag egentligen med mitt liv? Vad vill jag göra till hösten? Jag har hittat tre jobb som verkar rätt roliga, samtidigt som jag funderar på för och nackdelar med att byta jobb. Sen går MASSOR av mina tankar kring min kropp och min träning. Jag har slarvat en hel del med både mat och träning, men jag kanske ska ta och verkligen engagera mig i detta nu? Jag menar nu blir det ett avbrott från min semester och det kanske bara är att börja. Så varför inte? Varför inte göra något vettigt, något jag kan påverka??? För om jag vill nå några av mina mål jag har satt upp detta året kanske jag faktiskt också ska försöka engagera mig i det? För hur svårt kan det vara?? Så skärpning!!! Nu gäller det sista gången gillt. Klarar jag det inte denna gången så har jag inte motivationen och jag har inte heller styrkan att förändra något så då får jag väl fortsätta vara tjock och lite halvmissnöjd med mitt liv ..... Eller i allafall så kanske jag bara ska inse att jag inte klarar av att göra förändringar i mitt liv! Så nu är det upp till bevis för då kanske jag också klarar av att göra andra saker jag siktar mot????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar