måndag 14 juli 2014

Herregud vad klockan ringde tidigt idag. Men nu sitter jag här och ska äta frukost och göra mig iordning och så trött så jag tror jag ska somna vilken minut som helst. Men idag smäller det! Jag ska börja min kamp mot mina kilon och visa en gång för alla att jag faktiskt har en karaktär och vilja att förändra mitt liv. 

Jag är så medveten om att min blogg spretar alldelles för mycket för att kanske vara intressant att läsa, men så är det när mitt liv är för rörigt. Jag hoppas att jag till hösten kanske har en rakar linje, men samtidigt så heter den ju livet på Lillhamra och jag skriver ju om vad som händer runtomkring mig och mitt liv :)

Näpp, nu ska jag försöka bli klar och se om jag hittar vägen till mitt arbete och se om det är något jag kan göra idag för att rädda världen..... Ha en bra dag alla där ute !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar