tisdag 15 juli 2014

Idag har jag funderat lite... Jag har funderat på vad jag egentligen tycker om att göra. Jag menar verkligen tycker är roligt och jag vet att jag har skrivit det innan, men jag tycker om att fotografera och jag tycker om att baka. Jag har ett helt skåp fullt med olika kok-& bakböcker men även tidningar med olika recept i. Så jag kanske ska slå två flugor i en smäll? Baka och dela med mig av det jag bakar genom min fotografering??? Jag startade för längesen en blogg som heter smått och gott eller något liknande, men den kom liksom av sig. Men kanske ska återuppta den och verkligen ha en blogg som har ett tema???? Ska fundera allvarligt på det, för den bloggen skulle nog kombinera mina intressen betydligt mer än vad denna bloggen gör. Fast å andra sidan är denna kanske mer personlig??? Får fundera lite till men samtidigt tänker jag varför inte???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar