tisdag 1 juli 2014

Idag har vi roat oss som turister och gjort massa saker som var gratis. Eftersom det är SM i våran lilla stad med massa konstiga sporter har vi tittat på både backkörning, någon form av bilsport, och även jetski. Riktigt kul var det. Men jag måste nog hålla med min frisör lite om att det är kanske inte några riktiga sporter utan det är "lek/hobby" som på något sätt faktiskt har blivit en sport och som man dessutom kan tävla i SM. De enda sporter som är med som jag anser är "riktiga" sporter är väl tyngdlyftning och simning. Felicia och jag ska gå på lite simning i dagarna och vi kommer förhoppningsvis se några av dom stora stjärnorna simma. Idag vad det inte riktigt meningen att kolla på olika sporter, bara blev så, vilket resulterade i att jag inte hade med mig min kamera. Men imorgon ska den med och dom andra dagarna vi åker ner och kollar för det inser jag ju att vi får göra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar