söndag 6 juli 2014

Nu är SM slut och nu kanske vi kan gå tillbaka till att leva ett normalt liv, där vi får saker och ting gjorda =) Så imorgon ska jag röja och jag ska framförallt STÄDA!!! Ser ut som ett bombnedslag och det stör mig lite. Jag tycker egentligen att det är väldigt jobbigt när det är ostädat och när det är stökigt. Men just nu har jag inte haft riktig ork att göra något åt saken. Imorgon är det även måndag och på måndag ska jag börja att hårdträna inför Kretsloppet som går av stapel den 20 september. Jag har anmält mig till en grupp som innebär att jag tror att jag ska kunna springa milen på ca 52 minuter och ska jag orka det så måste jag börja träna. Sprang lite mer än 4 km häromdagen och det gick si så där. Orken fanns där, men snabbheten fanns inte. Så nu får jag springa mina intervaller på veckorna och lite längre sträckor på helgen för att det ska ge resultat. Jag har dock tränat en hel del på min crosstrainer vilket är bra. Ett helt annat tempo än när jag springer. Så jag får väl träna på den också kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar